Veelgestelde vragen
In de oproepbrief staat hoe je de afspraak kunt annuleren of wijzigen. Deze heb je per post ontvangen of vind je in het online portaal Mijn Zorg van de Zaak.
Wij doen ons uiterste best om alle spreekuren via telefoon of video tijdig uit te voeren. Het kan echter gebeuren dat een spreekuur uitloopt, soms tot wel 30 minuten. Wij vragen je begrip en geduld hiervoor.
We zijn benieuwd naar jouw ervaring.
- Heb je een klacht? Ga dan naar onze klachtenregelingen.
- Deel je opmerkingen of complimenten via ons algemene contactformulier.
Staat jouw vraag er niet tussen? Ga dan naar het veelgestelde vragen overzicht.
Heb je als werkgever een vraag?
Maak je keuze:
Arbodienstverlening direct via Zorg van de Zaak of gecombineerd met verzuimverzekering: [email protected]
Noord-West Nederland
[email protected]
Noord-Oost Nederland
[email protected]
Zuid-West Nederland
[email protected]
Zuid-Oost Nederland
[email protected]
Als intermediair wil je jouw klanten juist informeren. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op via [email protected]